Template by:
Free Blog Templates

Monday, September 14, 2009

GurAU sENda

Pilih bulan kau lahir:


Januari-------Aku cinta


Februari------Aku gigit


Mac--------Aku belasah


April----------Aku peluk


Mei----------Aku sepak


Jun----------Aku terkentot depan


Julai-----------Aku menari dengan


Ogos--------Aku pergi dating dengan


September----Aku lambai dekat


Oktober-------Aku muntah depan


November-----Aku jerit dekat


Disember-----Aku terlanggar





Pilih hari (nombor) kau lahir:


1-------mak aku


2-------komputer aku


3-------kereta jiran aku


4-------kucing


5-------kerusi


6-------gangster


7-------henfon aku


8-------kawan baik aku


9-------cikgu


10-------semut


11-------pisang


12-------polis


13-------buku


14-------patung barbie


15-------lembu


16-------makcik aku


17-------radio


18-------tv


19-------makcik kantin


20-------kasut sekolah


21-------upin dan ipin


22-------Siti Nurhaliza


23-------tupai


24-------Christiano Ronaldo


25-------buku teks


26-------kawan aku


27-------unta


28-------meja


29-------orang gila


30-------taylor swift


31-------awek cun




Pilih warna baju yang kau pakai:

Putih---------sebab aku perasan cantik


Hitam---------sebab aku gila


Pink-----------sebab aku suka single


Merah-----------sebab mak aku suruh


Biru-----------sebab aku tak tahan


Hijau---------sebab aku baik hati


Ungu---------sebab aku semangat


Kelabu----------sebab bomoh suruh


Kuning--------sebab aku dalam pertandingan


Oren--------sebab aku sakit hati


Coklat---------sebab aku tak tentu arah


Lain-lain----------sebab aku fikir aku hebat

No comments:

Post a Comment